Kā iesniegt sūdzību?
Labi iesaiņojiet preces, lai sūtījums izturētu transportēšanu un pārkraušanu (var izmantot arī oriģinālo iepakojumu, kas ir videi draudzīgāks). Lūdzu, pievienojiet arī šo aizpildīto veidlapu Sūdzības veidlapa.
Ja jums nav printera, varat nosūtīt mums veidlapu pa e-pastu vai ar roku rakstītu bojājuma aprakstu. Noteikti iekļaujiet pasūtījuma numuru.
Kur man jānosūta atgrieztās preces?
Mums ir atgriešanas adrese katrā valstī. Jums nav jāuztraucas par augstajām izmaksām preču atgriešanai mūsu centrālajā noliktavā Slovākijā. Reverso loģistiku nodrošina Packeta piegādes dienests. Preces, kuras nosūtāt uz mūsu atgriešanas adresi, Packeta pārsūtīs uz mūsu centrālo noliktavu Slovākijā.
Piegādes valsts: Latvia
OMNIVA LT (sorting center) – Packeta International
99670998 - 4barista.lv
Perspektyvos g. 32
LT-52104, Kaunas (ex Ateities pl. 45B, Kaunas), Lithuania
Preču atgriešana pa pastu/kurjeru
Preces varat arī nosūtīt pa pastu vai ar kurjeru, tieši uz noliktavas adresi: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovākija.
Lūdzu, nesūtiet paku skaidrā naudā pēc piegādes. Sūtījumi, kas nosūtīti skaidrā naudā pēc piegādes, tiks atteikti. Iesakām arī sūtījumu apdrošināt.
Vai meklējat kaut ko citu?
Ar pilnu sūdzību iesniegšanas kārtības tekstu varat iepazīties šeit.
Mūsu kontaktinformācija un norēķinu informācija ir atrodama šeit.