Noteikumi un nosacījumi

Noteikumi un nosacījumi

1. Vispārīga informācija

Šie noteikumi attiecas uz distances līgumiem, kas noslēgti e-veikalā www.4barista.lv starp Pārdevēju un Pircēju saskaņā ar Likumu Nr.102/2014 Coll. par patērētāju aizsardzību saistībā ar preču pārdošanu vai pakalpojumu sniegšanu no attāluma.

Pārdevējs ir NajTrade sro, Húskova 31, 040 23 Košice, Slovākija. Uzņēmuma identifikācijas numurs 50590502, nodokļu maksātāja reģistrācijas numurs 2120382396, PVN ID: SK2120382396. Tālruņa numurs. +421 944 750 100, e-pasts: info@4barista.lv Reģistrēts rajona tiesas Komercreģistrā Košice I, Sro, lietas nr. 40217 / V.

Pircējs ir patērētājs, proti, fiziska persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nedarbojas, veicot savu komercdarbību, uzņēmējdarbību vai profesiju. Uzņēmēju pirkumus regulē Komerclikuma Nr. 513/1991 Coll.

Patērētāju tiesību aizsardzības uzraudzības iestāde ir Košices reģiona SOI inspekcija, Vrátna nr. 3, 043 79 Košice 1.

Atgriešanās adrese:

OMNIVA LT (sorting center) – Packeta International
99600185 - LessWasteCoffee.com
Perspektyvos g. 32
LT-52104, Kaunas (ex Ateities pl. 45B, Kaunas), Lithuania

2. Pasūtījums un līgums

Pircēja aizpildīta pasūtījuma nosūtīšana ir uzskatāma par piedāvājumu slēgt līgumu saskaņā ar Civilkodeksu, pamatojoties uz Pārdevēja piedāvājumu e-veikalā. Līgums tiek noslēgts, kad Pārdevējs apstiprina pasūtījumu.

3. Preču cenas

Visas preču cenas e-veikalā ir galīgas un ietver visus nodokļus. Pārdevējs ir PVN maksātājs. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas, tās ir norādītas šeit https://www.4barista.lv/shipping.html un iepirkumu grozā pirms pasūtījuma noformēšanas, kur Pircējs var redzēt arī kopējo pasūtījuma cenu, t.sk. piegādes izmaksas.

Visi piedāvājumi un īpašās cenas, kas norādītas šajā mājaslapā, ir spēkā tikmēr, kamēr uzskaitītie produkti ir beigušies.

Pircējs atzīst, ka var būt gadījumi, kad līgums starp Pārdevēju un Pircēju netiek noslēgts, it īpaši gadījumā, ja Pircējs pasūta preces par cenu, kas ir publicēta kļūdas dēļ pārdevēja kļūdas dēļ. iekšējā informācijas sistēma vai darbinieka pieļauta kļūda. Šādā gadījumā Pārdevējs ir tiesīgs atkāpties no līguma arī pēc tam, kad Pircējs ir saņēmis pasūtījumu apstiprinošu e-pastu, par ko Pārdevējs informēs Pircēju. Nepareizi publicētas cenas piemēri ir šādi gadījumi, bet ne tikai:

  • preces cena no pirmā acu uzmetiena ir nepareiza (piem., tajā nav ņemta vērā pirkuma cena vai parastā preces cena),
  • preces cenai trūkst vai tajā ir viens vai vairāki papildu cipari,
  • atlaide precēm ir lielāka par 50%.

Ja rodas šaubas par to, vai precei tiešām ir atlaide vai preces cenā ir acīmredzama kļūda, Pircēja pienākums ir sazināties ar Pārdevēju un pārbaudīt informāciju par cenas pareizību.

4. Preču apmaksa

Pārdevējs pieņem maksājumus par pasūtītajām precēm veidā, kas norādīti lapā https://www.4barista.lv/shipping.html

Daļa no e-veikalā veiktā pasūtījuma ir Pircēja pienākums samaksāt Pārdevējam pasūtīto preču cenu.

5. Preču piegāde

Standarta piegādes laiks ir atkarīgs no katras valsts (bet parasti tas ir līdz 5 darba dienām). Ja piegādes laiks mainās, Pārdevējs sazināsies ar Pircēju pēc pasūtījuma saņemšanas. Priekšapmaksas gadījumā Pārdevējs preces nosūtīs tikai pēc tam, kad maksājums būs ieskaitīts Pārdevēja kontā.

Preces tiek uzskatītas par Pircēja saņemtām brīdī, kad Pircējs vai Pircēja norādītā trešā persona (izņemot pārvadātāju) pieņem visas pasūtītās preces daļas, vai, ja (a) preces, kuras pasūtījis Pircējam vienā pasūtījumā tiek piegādāti atsevišķi, pēdējās piegādātās preces pieņemšanas brīdī; b) pēdējās piegādātās daļas vai gabala pieņemšanas brīdī piegāde tiek veikta vairākās daļās vai gabalos; (c) preces tiek piegādātas atkārtoti noteiktā laika periodā, pirmo preču no pasūtījuma pieņemšanas brīdī.

6. Sūdzību vadlīnijas

Pārdevējs ir atbildīgs par preču defektiem brīdī, kad tās tiek piegādātas Pircējam. Viņš nav atbildīgs par defektiem, kas radušies lietošanas vai nodiluma dēļ. Ja preces tiek pārdotas par zemāku cenu, Pārdevējs nav atbildīgs par defektu, par kuru tika sarunāta zemākā cena. Ja prece nav ātri bojājoša vai lietota, Pārdevējs ir atbildīgs par defektiem, kas rodas pēc preces saņemšanas garantijas termiņa (garantijas) ietvaros.

Jaunu preču garantijas laiks ir 24 mēneši un sākas no dienas, kad Pircējs ir pieņēmis preces. Garantijas laiks lietotām precēm ir 12 mēneši. Ja uz pārdotās preces, tās iepakojuma vai instrukcijas ir norādīts lietošanas laiks, garantijas termiņš nebeidzas pirms šī termiņa beigām.

Garantijas sertifikāts tiek izsniegts pēc Pircēja pieprasījuma. Pretenzijas iesniegšanai pietiek ar pirkuma apliecinājumu.

Ja precei ir defekts, kas ir labojams, Pircējam ir tiesības uz to bez maksas, savlaicīgi un precīzi. Pārdevējs bez nepamatotas kavēšanās novērš defektu.

Tomēr Pircējam nevajadzētu turpināt lietot preci, kurai ir konstatēts defekts. Ja defekts rodas pēc iegādes, par defektu jāziņo nekavējoties pēc tā atklāšanas un ne vēlāk kā līdz garantijas termiņa beigām. Pēc garantijas termiņa beigām izbeidzas arī pretenzijas tiesības.

Nolietojums, kas raksturīgs konkrētam materiālam vai lietojumam, netiek uzskatīts par defektu. Ja pārdotās preces raksturs ir tāds, ka tās kalpošanas laiks ir īsāks nekā garantijas periods, un ja prece parasti ir nolietota, lietojot regular pirms garantijas perioda beigām, tas netiks uzskatīts par defektu.

Tā vietā, lai novērstu defektu, Pircējs var pieprasīt preces nomaiņu vai, ja defekts skar tikai daļu preces, šīs daļas nomaiņu, ja tas nav saistīts ar nesamērīgām izmaksām attiecībā pret preces cenu vai defekta nopietnība. Tā vietā, lai novērstu defektu, Pārdevējs vienmēr var nomainīt bojāto preci pret preci bez defektiem, ja vien tas Pircējam nerada nopietnas grūtības. Ja defekts nav maināms un neļauj preci izmantot kā bezdefektu preci, Pircējam ir tiesības preci apmainīt vai atkāpties no līguma. Pircējam ir tādas pašas tiesības defektu gadījumā, kurus var labot, bet ja Pircējs nevar pareizi lietot preci defekta atkārtošanās dēļ pēc remonta vai liela defektu skaita gadījumā. Citu nenovēršamu defektu gadījumā Pircējam ir tiesības uz saprātīgu atlaidi no preces cenas.

Pārdevējs izmanto tiesības, kas izriet no atbildības par defektiem NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice. Taču, ja garantijas dokumentā norādīts, ka garantijas serviss ir tuvāk Pārdevējam vai Pircējam, Pircējs izmanto tiesības preces remontēt garantijas servisā. Garantijas servisa pienākums ir salabot preci ne vēlāk kā 30 dienu laikā.

Nomaiņas gadījumā garantijas laiks sākas ar jaunas preces piegādi. Tas pats attiecas uz garantijas daļas nomaiņu.

Pretenzijas izskatīšana nozīmē pretenzijas procedūras noslēgšanu, nododot salaboto preci, preces nomaiņu, preces pirkuma cenas atmaksu, saprātīgas preces cenas atlaides samaksu, rakstisku pieprasījumu par akceptu vai pamatotu noraidījumu.

Iesniedzot sūdzību, Pārdevējs nosaka sūdzības izskatīšanas veidu nekavējoties vai sarežģītos gadījumos ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas, pamatotos gadījumos, īpaši, ja tiek veikts komplekss tehnisks stāvokļa novērtējums. prece vai pakalpojums ir nepieciešams. Kad ir noteikts sūdzības izskatīšanas veids, sūdzība izskatāma nekavējoties vai pamatotos gadījumos vēlāk, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas. Šī termiņa beigās Pircējam ir tiesības atkāpties no līguma vai apmainīt preci pret jaunu.

Ja Pircējs ir iesniedzis pretenziju par Preci pirmajos 12 mēnešos pēc pirkuma, Pārdevējs var nokārtot pretenziju, tikai noraidot to, pamatojoties uz eksperta atzinumu, neatkarīgi no eksperta atzinuma rezultāta, un neprasa Pircējam ir jāsedz ekspertīzes vai jebkuras citas ekspertīzes izmaksas. Pārdevējam ir pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā no pretenzijas izskatīšanas dienas iesniegt Pircējam eksperta atzinuma kopiju, kas pamato pretenzijas noraidīšanu. Ja Pircējs iesniedz pretenziju par preci pēc 12 mēnešiem no pirkuma dienas un Pārdevējs pretenziju noraida, Pārdevējs pretenzijas apliecinājumā norāda, kam Pircējs var nosūtīt preci ekspertīzes veikšanai. Ja prece tiek nosūtīta norādītajai personai ekspertīzes veikšanai, eksperta atzinuma izmaksas un visas pārējās ar to saistītās izmaksas sedz Pārdevējs neatkarīgi no ekspertīzes rezultāta. Ja Pircējs ar ekspertīzes palīdzību pierāda, ka Pārdevējs ir atbildīgs par defektu, Pircējs var iesniegt jaunu sūdzību; ekspertīzes laikā garantijas termiņš nebeidzas. Pārdevējam ir pienākums 14 dienu laikā no atjaunotās pretenzijas iesniegšanas dienas atlīdzināt Pircējam visas izmaksas, kas radušās par ekspertīzes slēdzienu, kā arī visas ar to saistītās pamatoti radušās izmaksas. Atgūtu prasību nevar noraidīt.

Pārdevējam ir pienākums sniegt Pircējam pretenzijas apstiprinājumu. Ja sūdzība iesniegta pa e-pastu, Pārdevēja pienākums ir nekavējoties nosūtīt Pircējam pretenzijas apliecinājumu; ja apliecinājumu nav iespējams nosūtīt nekavējoties, tas jānosūta nekavējoties un vēlākais kopā ar apliecinājumu par sūdzības izskatīšanu; pretenzijas apstiprinājums nav jānosūta, ja Pircējs var pierādīt pretējo.

7. Preču atgriešana – Atteikšanās no līguma bez iemesla

Pircējam ir tiesības anulēt līgumu 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža, nenorādot iemeslu. Šīs tiesības var izmantot tikai patērētājs.

Preces tiek uzskatītas par Pircēja saņemtām brīdī, kad Pircējs vai Pircēja norādītā trešā persona (izņemot pārvadātāju) pieņem visas pasūtītās preces daļas vai, ja (a) preces, kuras pasūtīts Pircējam vienā pasūtījumā tiek piegādāti atsevišķi, pēdējās piegādātās preces pieņemšanas brīdī; b) pēdējās piegādātās daļas vai gabala pieņemšanas brīdī piegāde tiek veikta vairākās daļās vai gabalos; (c) preces tiek piegādātas atkārtoti noteiktā laika posmā, pirmo preču no pasūtījuma pieņemšanas brīdī.

Pircējs var atkāpties no līguma par preču piegādi pirms atteikuma termiņa sākuma.

Pircējs nevar atkāpties no līguma, ja:

  • preču pārdošana tiek veikta saskaņā ar konkrētām patērētāja prasībām, īpaši izgatavotas preces vai preces, kas īpaši paredzētas vienam patērētājam,
  • preču pārdošana ir pakļauta straujai nolietojumam vai ātrbojībai,
  • preces tiek pārdotas aizsargtvertnē, kuru nedrīkst atgriezt veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ un ja pēc piegādes aizsargtrauks ir salauzts (piemēram, vāki, kas paredzēti saskarei ar pārtiku),
  • preču pārdošana pēc to būtības var būt nedalāmi sajaukta ar citām precēm pēc piegādes.

Atteikuma tiesības Pircējs var izmantot rakstveidā vai citā pastāvīgā informācijas nesējā (piemēram, pa e-pastu) vai iesniedzot aizpildītu veidlapu , kas pieejama šeit.

Atteikuma tiesības var izmantot arī, nosūtot paziņojumu par atteikumu 14 dienu termiņa pēdējā dienā.

Pārdevējs 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atcelšanu saņemšanas atmaksā Pircējam visus maksājumus, ko Pārdevējs saņēmis saskaņā ar Līgumu vai saistībā ar to, ieskaitot transporta, piegādes un nosūtīšanas izmaksas un citas izmaksas un maksas. Pārdevējs atmaksā Pircējam naudu tādā pašā veidā, kādā Pircējs veica maksājumu. Pircējs var vienoties ar Pārdevēju par citu kompensācijas veidu.

Pārdevējam nav pienākuma maksāt Pircējam papildu izmaksas, ja Pircējs ir nepārprotami izvēlējies citu piegādes veidu, nevis Pārdevēja piedāvāto lētāko standarta piegādes veidu. Papildu izmaksas ir starpība starp Pircēja izvēlēto piegādes izmaksu un Pārdevēja piedāvātā lētākā standarta piegādes veida izmaksām.

Atteikuma gadījumā Pārdevējam nav pienākuma atgriezt Pircējam samaksu, kamēr prece nav piegādāta Pircējam vai kamēr Pircējs pierāda, ka prece ir nosūtīta Pārdevējam, ja vien Pārdevējs neierosina preces iekasē pats Pircējs vai viņa pilnvarota persona.

Pircēja pienākums ir atgriezt preci vai nodot tās Pārdevējam vai pārdevēja pilnvarotai personai saņemšanai 14 dienu laikā no atteikuma dienas. Šo termiņu uzskata par ievērotu, ja preces ir nodotas transportēšanai vēlākais termiņa pēdējā dienā. Šis termiņš uzskatāms par ievērotu, ja prece ir nodota transportēšanai ne vēlāk kā minētā termiņa pēdējā dienā.

Atteikuma gadījumā Pircējs sedz tikai izdevumus, kas saistīti ar preču atgriešanu Pārdevējam vai personai, kuru Pārdevējs pilnvarojis saņemt preces, kā arī izdevumus par preču atgriešanu, kuras to rakstura dēļ nav iespējams atgriezt līdz plkst. pastu.
Pircējs ir atbildīgs par jebkuru preču vērtības samazināšanos, kas rodas, rīkojoties ar preci, pārsniedzot to, kas nepieciešams preču īpašību un funkcionalitātes noteikšanai.

Pircējam ir iespēja pārbaudīt preces funkcionalitāti pēc piegādes, bet nevar izmantot preci, ja viņš atkāpjas no līguma. Lai noteiktu preces raksturu, īpašības un funkcionalitāti, patērētājam ar preci būtu jārīkojas un jāpārbauda tikai tādā pašā veidā, kā tas būtu atļauts parastā veikalā. Pircēja pienākums ir rūpīgi apieties un pārbaudīt preces atteikuma termiņa laikā.

8. Alternatīva strīdu risināšana

Pircējam – Patērētājam – ir tiesības vērsties pie Pārdevēja, lai saņemtu kompensāciju (piem., pa e-pastu), ja viņu neapmierina veids, kā Pārdevējs ir rīkojies ar viņa pretenziju vai ja viņš uzskata, ka pārdevējs ir pārkāpis viņa patērētāja tiesības. Ja Pārdevējs atsakās atbildēt uz šo pieprasījumu vai neatbild 30 dienu laikā pēc tā nosūtīšanas, patērētājam ir tiesības iesniegt apelāciju alternatīvā strīdu izšķiršanas iestādē (ADR struktūra) saskaņā ar Likumu Nr. 391/2015 Coll. ADR struktūras ir iestādes un pilnvarotas juridiskas personas saskaņā ar Likuma Nr. 391/2015 Coll. 3. iedaļu. ADR struktūru saraksts ir atrodams Slovākijas Republikas Ekonomikas ministrijas tīmekļa vietnē. www.mhsr.sk . Patērētājs var iesniegt lūgumrakstu Likuma Nr. 391/2015 Coll. 12. iedaļā noteiktajā veidā.

Patērētājs var arī iesniegt sūdzību, izmantojot ADR alternatīvās strīdu izšķiršanas platformu, kas ir pieejama tiešsaistē vietnē https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

Alternatīvu strīdu risināšanas metodi var izmantot tikai Patērētājs - fiziska persona, kura, slēdzot un pildot patērētāja līgumu, nedarbojas, veicot savu amatu, uzņēmējdarbību, profesiju vai amatu. Alternatīvā strīdu risināšana attiecas tikai uz strīdiem starp Patērētāju un Pārdevēju, kas izriet no Patērētāja līguma vai ir saistīti ar to. ADR attiecas tikai uz distances līgumiem. ADR neattiecas uz strīdiem, kuros strīda vērtība nepārsniedz EUR 20. ADR iestāde var pieprasīt patērētājam samaksāt maksu par ADR procedūras uzsākšanu, nepārsniedzot EUR 5, ieskaitot PVN.

9. Personas datu aizsardzība

Personas datu apstrādes mērķis ir tos izmantot patērētāja līguma izpildei, ko Pārdevējs noslēdz ar Pircēju, veicot pasūtījumu šajā interneta veikalā. Šis patērētāja līgums ir arī tiesiskais pamats Pircēja datu apstrādei. Pircēja datu sniegšana ir līguma prasība, kas nepieciešama līguma noslēgšanai. Personas datu sniegšana ir nosacījums pirkumam Pārdevēja e-veikalā. Ja Pārdevējam netiek sniegta visa nepieciešamā personas informācija, pirkuma līgums var netikt noslēgts.

Apstrādājot personas datus, Pārdevējs rīkojas saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu 18/2018 un apstrādā tikai tos personas datus, kas nepieciešami patērētāja līguma noslēgšanai.

Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus, pamatojoties uz regular.

Pircēja personas dati tiks glabāti Pārdevēja informācijas sistēmā desmit gadus.

Pircējam ir tiesības un iespēja atjaunināt personas datus tiešsaistes režīmā interneta veikala mājaslapā, klientu zonā, pēc pieteikšanās vai citā veidā (pa e-pastu, rakstiski).

Patērētāja līgumam personas dati var tikt izpausti trešajām personām – kurjerkompānijām un uzņēmumam, kas apstrādā grāmatvedības dokumentus.

Nekāda personiskā informācija par pircēju netiks izpausta.

Pārdevējs var sniegt klienta personas informāciju (apmērā: e-pasta adrese) Heureka Shopping sro tikai programmas "Verified by Customer" nolūkos, lai saņemtu pircēja atsauksmes par pirkumu, kas veikts pārdevēja e- veikals.

Pircējam ir tiesības saņemt no Pārdevēja apstiprinājumu par to, kuri no pircēja personas datiem tiek apstrādāti pārdevēja e-veikalā. Pircējam ir tiesības piekļūt šādiem datiem, kā arī to apstrādes mērķim, apstrādāto datu kategorijām, kam personas dati ir pieejami, personas datu glabāšanas ilgumam, vai tiek pieņemti automatizēti individuāli lēmumi, tostarp profilēšana.

Pirmā augstākminēto personas datu sniegšana Pircējam ir bez maksas. Pircēja pieprasīto personas datu atkārtota sniegšana tiks iekasēta kā administrēšanas maksa 5 € apmērā.

Pircējs var pieprasīt, lai Pārdevējs labo vai papildina visus nepilnīgos personas datus, kas attiecas uz Pircēju. Pircējs var pieprasīt viņa datu dzēšanu vai šādu datu apstrādes ierobežošanu. Pircējs var arī iebilst pret personas datu apstrādi.

Pircēja personas datu apstrāde ir nepieciešama arī arhivēšanai (lai izpildītu Pārdevēja pienākumu, kas balstīts uz Slovākijas Republikas likumdošanu, piemēram, glabāt grāmatvedības dokumentus desmit gadus). Ja Pircējs pieprasa dzēst saistībā ar pirkuma līgumu apstrādātos personas datus, viņa pieprasījums var tikt noraidīts.

Pircējam ir tiesības pieprasīt Pārdevējam ierobežot Pircēja personas datu apstrādi, ja Pircējs apstrīd personas datu pareizību laika periodā, kas Pārdevējam nepieciešams personas datu pareizības pārbaudei.

Pircējam ir tiesības saņemt par sevi saistītos personas datus, ko viņš ir sniedzis Pārdevējam strukturētā, plaši lietotā un mašīnlasāmā formātā. Pircējam ir tiesības nodot šos personas datus citam operatoram, ja tas ir tehniski iespējams.

Pircējam ir tiesības iebilst pret viņa datu apstrādi tiešā mārketinga nolūkos. Viņš var arī iebilst, ja viņa dati tiek apstrādāti pārdevēja likumīgās interesēs.

Ja Pircējam ir aizdomas, ka viņa dati tiek apstrādāti nelikumīgi, viņš var iesniegt lūgumu Personas datu aizsardzības birojam uzsākt personas datu aizsardzības procedūru.

Iepriekš minētā privātuma politika attiecībā uz personas datu informāciju attiecas arī uz pirmslīguma attiecībām (ti, reģistrēšanās e-veikalā turpmākam pirkumam vai, piemēram, piedāvājuma vai informācijas pieprasīšana par pārdevēja precēm un pakalpojumiem).

10. E-pastu sūtīšana

Pārdevējam ir tiesības nosūtīt pircējam šāda veida e-pastus:

  • darījumu e-pasti - informācija par pasūtījuma statusu,
  • iegādāto produktu vērtējuma pieprasījums (maksimums 1x vienam pasūtījumam ar iespēju anulēt abonementu),
  • personalizēti preču iegādes ieteikumi, pamatojoties uz jau iegādātajām precēm (maksimums 1x mēnesī ar iespēju atteikties no abonementa).

11. Cepumi

Lai nodrošinātu interneta veikala pareizu darbību, Pārdevējs Pircēja ierīcē var saglabāt nelielus datu failus - sīkdatnes, kas ļauj interneta veikalam atcerēties datus par darbībām un iestatījumiem (piemēram, pieteikšanās vārds, valoda, fonta lielums u.c. .) uz noteiktu laiku. Pārdevēja interneta veikals izmanto sīkdatnes, lai atcerētos pircēja lietotāja iestatījumus un nepieciešamo interneta veikala funkcionalitāti vai mārketinga nolūkos. Pircēji var izdzēst visus savā ierīcē saglabātos sīkfailus un, ja nepieciešams, iestatīt savas ierīces interneta pārlūkprogrammu tā, lai sīkfaili netiktu saglabāti. Šādā gadījumā pircējam, atgriežoties tiešsaistes veikalā, var būt nepieciešams manuāli rediģēt dažus iestatījumus, un daži tiešsaistes veikala pakalpojumi vai funkcijas var nedarboties.

Atsauksmes no mūsu klientiem
Trustpilot reviews
Reviews 31 • Excellent
4.7
more reviews
Pilnvarots pārdevējs
Wacaco, Cafelat, Flair un citi
Specializētais izplatītājs
atbalsts pirms un pēc pirkuma
ES piegāde
piegāde uz visām ES valstīm
Preces ES noliktavā
sūtām no savas noliktavas
Bezmaksas piegāde ES
pasūtījumiem virs 150€